|
Dostava dokumentacije o promijeni vlasništvaU cilju vođenja ispravne i točne evidencije podataka zgrada koje su pod našim upravljanjem, molimo sve suvlasnike i njihove predstavnike da nas pravovremeno obavještavaju o promjeni vlasništva te da nam u što kraćem roku dostavljaju relevantnu dokumentaciju o tome tko je bio prošli vlasnik nekretnine, sadašnji vlasnik nekretnine i podatak o opisu nekretnine (kupoprodajni ugovor, rješenje o nasljeđivanju, darovni ugovor i sl.). Svi ostali osobni podaci koji se nalaze u predmetnoj dokumentaciji ne obrađuju se.
Iako se navedena dokumentacija koristi isključivo i jedino u svrhu promjene u bazi podataka i nije dostupna trećim osobama, svaki suvlasnik pri dostavi iste može preostale osobne podatke, koji nisu neophodni za ažuriranje evidencije (npr. vrijednost prodaje, odnosno cijena nekretnine i sl.), na odgovarajući način učiniti nedostupnom, odnosno zacrniti. Dokumentaciju možete dostaviti: · putem pošte na adresu Savska cesta 1, Zagreb · na šalterima Info centra (Savska c. 1) ili Centra za korisnike, Ulica grada Vukovara 41 · elektroničkom poštom info@gskg.hr Zahvaljujemo na suradnji i razumijevanju ! |