Zagrebački Holding  
HR  EN    Mapa webaKontakti
 
 

Pokretni ured Zagrebačkog holdinga

Specijalizirano vozilo omogućuje korisnicima znatno pristupačnije i integrirano upravljanje uslugama, a tijekom mjeseca će obilazit sve gradske četvrti prema unaprijed definiranom rasporedu. Također, kroz Pozivni je centar omogućeno i ugovaranje individualnih dolazaka, osobito na adrese starijih i sugrađana s poteškoćama u kretanju, a vozilo je prilagođeno i osobama s invaliditetom.

„Ovime smo korisnicima omogućili upravljanje svim uslugama na jednom mjestu i to u njihovoj neposrednoj blizini, bez potrebe odlazaka u više naših podružnica koje su na različitim gradskim lokacijama. Na tom ćemo tragu reorganizirati poslovanje u svim našim poslovnicama. Ideja za mobilni centar proizašla je iz svakodnevne komunikacije s građanima te našeg nastojanja da usluge, kao istinski servis građana, oblikujemo prema stvarnim potrebama korisnika.“ – kazala je predsjednica Uprave Zagrebačkog holdinga Ana Stojić Deban.

U pokretnom centru za korisnike mogu se ugovoriti sve usluge iz portfelja Društva, podnijeti zahtjevi za promjenama postojećih, zaprimiti sve vrste predstavki, dobiti informacije ili izvršiti uplate bez naknade platnog prometa.

Na nebrojeno smo načina demonstrirali da Zagreb ne radi razliku između onih koji žive u gradskom središtu od sugrađana u drugim gradskim predjelima. Kao istinska europska metropola, svim građanima omogućujemo usluge pod jednakim uvjetima, uz prepoznatljivu socijalnu osjetljivost. Djelatnici Holdinga na terenu će pružati svu potrebnu asistenciju što će znatno olakšati snalaženje svim kategorijama korisnika usluga, uštedjeti vrijeme i ubrzati procese.“ – zaključio je, između ostalog, gradonačelnik Milan Bandić.

Raspored lokacija je dostupan na internetskim stranicama Zagrebačkog holdinga u rubrici namijenjenoj odnosima s korisnicima, odnosno u „korisničkoj zoni“.